Telefonia StacjonarnaWdrożenie nowych rozwiązań
Wdrożenie tańszych, nowocześniejszych rozwiązań chmurowych dla telefonii stacjonarnej w ponad 150 jednostkach terenowych
Kluczowe fakty
Obszar
Telefonia stacjonarna:
- Centrale Telefoniczne
- Aparaty biurkowe
Cel projektu
Wdrożenie rozwiązań telefonii stacjonarnej opartych na chmurze dla 1800 indywidualnych numerów
Szczegółowy opis projektu
Wiele pojedynczych umów na usługi, ponad 150 jednostek terenowych, niepełna wiedza Klienta o:
- ilościach numerów w terenie,
- faktycznych potrzebach na numery i aparaty
- poziomie i konieczności wykorzystywania tradycyjnych faksów.
Nie wszystkie potrzeby spółek zostały sprawdzone i rozpoznane w trakcie wyboru nowego operatora przez firmę zewnętrzną.
Przygotowaliśmy kampanię informującą o zmianach i konieczności uzupełnia danych
Przeprowadziliśmy badania ankietowe z jednostkami w celu zebrania niezbędnych informacji
Wybraliśmy dostawcę telefonów na biuro z kartą SIM
Przeprowadziliśmy negocjacje z nowym operatorem celem dobrania usług do Umowy Ramowej i ustalenia korzystnych warunków zakupu
Zaplanowaliśmy numerację skróconą dla numerów (4 cyfry) do użytku wewnętrznego
Projekt Wdrożenia trwał 3 miesiące
Skonfigurowaliśmy i wdrożyliśmy ponad 150 Wirtualnych Central Telefonicznych (VPBX) z funkcją fax 2 mail oraz funkcją nagrywania rozmów.
Przygotowaliśmy (skonfekcjonowaliśmy) i dostarczyliśmy do jednostek terenowych 1800 aparatów z kartami SIM.
Wdrożyliśmy 4 cyfrową numerację wewnętrzną
Znacząco obniżyliśmy koszty zarządzania obszarem oraz koszty kupowanych usług.