Facility ManagementOptymalizacja procesów
Optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem wieloma dostawcami usług sprzątania
Kluczowe fakty
Obszar
Usługi sprzątania w biurach Klienta, realizowane przez kilku różnych dostawców
Cel projektu
Ustalenie KPI dla Dostawców świadczących usługi utrzymania czystości w jednostkach na terenie całego kraju wraz z automatyzacją i ewaluacją zbieranych danych
Szczegółowy opis projektu
- Różne KPI stosowane przez każdego z Dostawców
- Ocena realizacji usług na formularzach papierowych
- Przetwarzanie otrzymanych formularzy na formę elektroniczną,
- Ograniczenia w narzędziach i oprogramowaniu używanym przez Klienta,
- Utrudnione koordynowanie zbierania formularzy ocen i weryfikacji kto nie dostarczył formularza i z jakiego powodu
Wypracowaliśmy wskaźniki KPI i uzgodniliśmy je z Dostawcami
Przygotowaliśmy ankietą zbierają dane do wyliczania KPI
Zaprojektowaliśmy narzędzia do elektronicznego zbierania danych wykorzystującego posiadane przez Klienta oprogramowanie (MS SharePoint),
Przygotowaliśmy Formularz ewaluacji (w .xls), zasilany zebranymi danymi z bazy MS SharePoint
- Automatyzacja zbierania danych do wyliczania KPI
- Zwiększenie ilości otrzymywanych danych w wymaganym terminie
- Podniesienie efektywności pracy Dostawców usług w oparciu o comiesięczne raportowanie oceny poziomu świadczonych usług
- Zwiększenie konkurencyjności wewnętrznej Dostawców realizujących usługi