NieruchomościAranżacja powierzchni biurowej

Początkiem projektu była potrzeba dostosowania powierzchni biurowych w siedzibie centrali zaaranżowanej w układzie mieszanym. Planowano gwałtowny wzrost zatrudnienia i umożliwienie dalszej ekspansji w kolejnych latach.
Kluczowe fakty
Obszar
Powierzchnie biurowe w jednej lokalizacji – siedzibie centrali Klienta
Aranżacja w układzie mieszanym
Cel projektu
Dostosowanie powierzchni biurowych do rosnących potrzeb związanych z szybką ekspansją i wzrostem zatrudnienia
Oszczędnościw stosunku do pierwotnego budżetu
Szczegółowy opis projektu
- Brak możliwości najmu dodatkowej powierzchni w budynku.
- Presja na budżet w perspektywie 7-letniej.
- Presja na integrację zespołów pracujących w innych budynkach
Z naszych analiz wynikło, że po optymalizacji możemy nie tylko zagwarantować przeniesienie zespołów, które pracowały w innym budynku, ale też stworzyć 200 dodatkowych stanowisk pracy.
Projekt zawierał zdefiniowanie potrzeb poszczególnych zespołów, precyzyjne zarządzenie zmianą w Organizacji, przeprowadzenie postępowania ofertowego, przebudowy w trakcie pracy organizacji (główne procesy działające 24/7) i przeprowadzki między i wewnątrz budynków.
Projekt trwał 4 miesiące.
W efekcie, zmiana sposobu aranżacji przestrzeni biurowej umożliwiła połączenie współpracujących zespołów i podniesienie efektywności zarządzania nimi.
Stworzyliśmy także miejsca do pracy wspólnej i pracy cichej. W perspektywie długofalowej, projekt znacząco obniżył koszty przyszłych re-aranżacji.
Wypowiedziane zostały pozostałe umowy najmu, a Organizacji umożliwiono ekspansję.